About Me

My photo
Привет, меня зовут Катя, я родом из Якутии, но уже давно живу в Ирландии. Скрапбукингом я увлекаюсь c 2011, многому еще учусь и люблю пробовать что то новое! В моем блоге вы найдете рукодельные посты вперемешку с прогулочно-путешественными постами по Ирландии. Буду рада вашим комментариям и новым знакомствам. Если вам понравилось что-то из моих работ, то я удовольствием сделаю что-то подобное для вас. Со мной можно связаться через email katya7776@yandex.ru. Спасибо, что заглянули в гости :)) Hi, my name is Katya, I am originally from Russia, but I have been living in Ireland for a long time. I have been scrapbooking since 2011. I'll be very happy to get some feedback on my work and meet other scrapbookers. Also if you like anything on my blog I'd gladly make it for you. If you need to contact me, my email is katya7776@yandex.ru. Thanks for stopping by!

Friday, March 7, 2014

Эко стиль/ Recycled eco style card

Девочки, а у меня новости =)) Я с сегодняшнего дня в команде нового ирландского чаллендж блога Craft for the Craic. У нас в стране скрапбукинг мало развит, но хочется ведь тоже там посиделки поустраивать, пообщаться и тд. Поэтому я была безумно рада, когда наткнулась на этот блог =) И еще больше приглашению быть в ДК. У нас довольно свободные темы, к участию принимаются работы в любой технике рукоделия и на выполнение задания дается месяц. Тема этого месяца- Что то зеленое.  Вот тут можно познакомиться с нашей командой. 
Hey, everyone I have a bit of good news. I am now of the design team for a brand new Irish challenge blog- Craft for the Craic. I was delighted to come across the blog in the first place because all the blogs I see are UK or American and I was so desperate to meet like minded people in Ireland. And finally my prayers have been answred =) And then I was even more delighted to get accepted onto the team =) Our themes are quiet generic so plenty of room to let that inspiration run wild. The theme this month is green.   Here you can meet my fellow DT members. 
Я сделала открытку в стиле еко с переработанными материалами. 
For this month challenge I made an eco style card using recycled materials. 

Фон самодельный- За основу взяла упаковку какой то коробки, ободрала немного края чтоб было видно внутренний слой. Края все покрыла дистресс чернилами. Потом я сделала горячий эмбосинг фоновыми штампами- использовала черную и прозрачную пудру. Потом сверху наложила слои из кусочков скрап бумаги, бумажного скотча, мешковины, раффии, марли вымоченной в чае и твайна. Украшалки из натуральных материалов- деревянные бабочка и прищепка, фловер софт и скелетированные листики.

For this month challenge I made a recycled eco style card. The background is handmade, I used some packaging box which was left over from something. I ripped some of the paper off to show the inner layer- which has a pretty cool texture too, I added some distress ink. Then I heat embossed the background using black and clear embossing powder and background stamps. I layered some washi tape, bits of paper, burlap (which I cut out from an old Tesco Bag for Life), raffia, cheesecloth and twine. To embelish I used natural elements- like wooden butterfly, mini peg and skeleton leaves and added a bit of flower soft. 



Задания/ Challenges:
1) Дивные Штучки- Самодельный фон

22 comments:

  1. Beautiful card Katya, love all the different elements and I am so delighted you are on the DT also :) your card inspires me to look at packaging in a new light! ;)
    Eithne
    Craft for the Craic

    ReplyDelete
  2. I think its great the way you took 'green theme' to be re-used\ recycled rather than just the colour, A unique and pretty card
    Pixie
    DT Craft for the Craic

    ReplyDelete
  3. Катюша, открытка получилась ДИВНАЯ, мне понравилась.

    ReplyDelete
  4. Катюша, поздравляю тебя с ДК, открыточка потрясающая, больше всего мне эмбоссинг понравился черной пудрой, очень необычно смотрится!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибочки! Да, черная пудра кстати классная такая, но я ее почему то обделаю вниманием

      Delete
  5. Катя, открытка прекрасная))))Очень здорово смотрится)))

    ReplyDelete
  6. I love the way you've taken some quite masculine elements and turned them into a pretty, feminine card! Ger x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Ger! Yea, the idea was initially to do a male card but the butterfly quickly changed that =) x

      Delete
  7. If you got this card you would never part with it, its a treasure

    ReplyDelete
  8. Lovely Card Katya :-) Love all the different Elements and textures! :-) xx

    ReplyDelete
  9. Beautiful card, love the recycling of the corrugated card and the natural elements and colours. I am just after discovering Craft for the Craic, and am thrilled to see an Irish challenge blog.

    ReplyDelete
  10. Замечательная эко-открытка! Спасибо, что творите с Дивными Штучками!

    ReplyDelete
  11. Катя, как у тебя я много всего пропустила - ты волшебница! Открытка бесподобная, очень-очень нравится!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо большое! Открытка не обычная для меня, но мне тоже понравилась =)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...