About Me

My photo
Привет, меня зовут Катя, я родом из Якутии, но уже давно живу в Ирландии. Скрапбукингом я увлекаюсь c 2011, многому еще учусь и люблю пробовать что то новое! В моем блоге вы найдете рукодельные посты вперемешку с прогулочно-путешественными постами по Ирландии. Буду рада вашим комментариям и новым знакомствам. Если вам понравилось что-то из моих работ, то я удовольствием сделаю что-то подобное для вас. Со мной можно связаться через email katya7776@yandex.ru. Спасибо, что заглянули в гости :)) Hi, my name is Katya, I am originally from Russia, but I have been living in Ireland for a long time. I have been scrapbooking since 2011. I'll be very happy to get some feedback on my work and meet other scrapbookers. Also if you like anything on my blog I'd gladly make it for you. If you need to contact me, my email is katya7776@yandex.ru. Thanks for stopping by!

Sunday, January 8, 2012

Save the date+sketch/ Скетч+важная дата

A birthday card using a sketch from Mojo Monday. 
Открытка ко дню рождения по скетчу от Mojo Monday
And for "Save the date" challenge from City Crafter's blog.  
И по заданию "Важная дата" блога City Crafter.  

Well as soon as I saw the sketch, I knew that a calendar tab, has to go on the front of that card. This is my second attempt at a "male card"- this is a card for my brother, who's birthday is in exactly a month.
Как только я увидела этот скечт, то сразу решила что на месте большого прямоугольника будет календарная сетка. Эта открытка-моя вторая попытка мужской открытки.  


I used Papermania Persimmon paper, self-adhesive gems, a brad and some buttons. 
Я использовала бумагу Papermania Persimmon, самоклеющиеся камушки, брадсик и пуговки.





9 comments:

  1. Кать очень хорошо получилось! Нравится как ты расположила все слои подложек.

    ReplyDelete
  2. Красиво и стильно! Очень нравится цветовая гамма и тег спрятанный так здорово смотрится!

    ReplyDelete
  3. Спасибо большое за комментарии- приятно =))

    ReplyDelete
  4. super cute card...thanks for playing with us at Mojo Monday!

    enjoy *~*

    ReplyDelete
  5. Wonderful! Perfect for the challenge ... many thanks for playing along at CCCB

    ReplyDelete
  6. Awesome!!! thanks for playing along with us at CCCB!

    ReplyDelete
  7. What a cute card. Perfect for our challenge. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    ReplyDelete
  8. Beautiful! Thanks for joining us at CCCB!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...